Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze – ds. obsługi organów gminy, oświaty, zdrowia i kultury

Symbol oferty
SG. 2110.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Gmina Sosnowica Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Data ogłoszenia
2023-02-10
Termin składania dokumentów
2023-02-21
Wymagane wykształcenie

Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,

b) doświadczenie zawodowe: co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,

c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

e) obywatelstwo polskie,

f) nieposzlakowana opinia,

g) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania pożądane:

a) preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, legislacja, prawo,

b) dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,

c) biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Legislator, Lex, obsługa poczty elektronicznej,

d) znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o systemie oświaty, ustawy prawo oświatowe;

e) mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku.

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków

  1. współpraca z  Przewodniczącym  rady  i  przewodniczącymi komisji  rady  w  zakresie organizowania sesji i posiedzeń komisji ;
  2. przygotowywanie materiałów na sesje rady i posiedzenia komisji oraz zapewnienie terminowego ich doręczania radnym;
  3. podawanie do publicznej wiadomości informacji o terminie sesji rady i planowanym porządku obrad w sposób ustalony w statucie gminy;
  4. przygotowanie sesji i ich protokołowanie;
  5. prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady gminy;
  6. prowadzenie zbioru protokołów sesji rady i posiedzeń komisji oraz zbioru opinii wypracowanych przez komisje dla potrzeb rady;
  7. przekazywanie uchwał rady organom nadzoru nad gminami oraz do publikacji - stosownie do obowiązujących w tym zakresie uregulowań prawnych oraz zamieszczanie uchwał na stronie BIP
  8. prowadzenie rejestru interpelacji składanych przez radnych oraz koordynacja działań związanych z wypracowaniem odpowiedzi i załatwieniem interpelacji;
  9. rejestracja i gromadzenie rozstrzygnięć organów nadzoru dotyczących uchwał rady;
  10. gromadzenie oświadczeń majątkowych i lustracyjnych radnych oraz przekazywanie ich do organów określonych odrębnymi przepisami;
  11. sporządzanie list obecności za udział w radnych oraz sołtysów w sesjach rady i radnych w posiedzeniach komisji rady;
  12. organizowanie wyborów sołtysów i rad soleckich;
  13. prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników do sądów powszechnych;
  14. przygotowywanie projektu sieci szkół oraz zmian w tym projekcie w celu optymalizacji spełniania przez uczniów obowiązku szkolnego; przygotowanie i obsługa postępowania konkursowego wyłaniającego kandydatów na stanowisko dyrektora szkoły;
  15. dokonywanie analizy arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli oraz aneksów do tych arkuszy i składanie wniosku o ich zatwierdzenie;
  16. obsługa postępowania związanego z nadawaniem nauczycielom stopnia awansu zawodowego;
  17. sprawowanie kontroli spełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki;
  18. stała współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny nad szkołami i przedszkolami w tym również przygotowywanie ankiet, sprawozdań, odpowiedzi na pisma;
  19. wykonywanie sprawozdawczości oświatowej drogą elektroniczną - System Informacji Oświatowej (SIO);
  20. współpraca z organem nadzoru pedagogicznego w zakresie oceny pracy dyrektora szkoły;
  21. realizacja zadań w zakresie stypendiów o charakterze motywacyjnym za osiągnięcia naukowe i sportowe;
  22. prowadzenie zbioru podstawowych dokumentów organizacyjnych szkół i przedszkoli, w tym w szczególności aktów założycielskich, statutów i regulaminów oraz składanie wniosków o ich aktualizację;
  23. realizacja zadań  związanych  z  dofinansowaniem pracodawcom  kosztów  kształcenia pracowników młodocianych;
  24. prowadzenie spraw związanych z organizacją dowozu uczniów do szkół;
  25. realizacja programów zdrowotnych obejmujących dzieci i młodzież szkolną, w szczególności w zakresie korekcji wad postawy, szczepień przeciw wirusom, jak również programów zdrowotnych skierowanych do innych grup społecznych;
  26. współpraca przy organizacji badań profilaktycznych na terenie gminy;
  27. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji programów zdrowotnych w gminie;
  28. wytwarzanie i wprowadzanie informacji z zakresu stanowiska pracy do bip i strony internetowej urzędu;
  29. prowadzenie archiwum zakładowego (w zakresie spraw związanych z działalności Gminy z wyłączeniem dokumentów obejmujących Urząd Stanu Cywilnego, wybory i referenda),
  30. współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
  31. wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty

a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią– opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

b) kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

c) list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,

f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).

 

Warunki pracy

 

a) czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,

b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,

c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,

d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,

e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,

f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie    w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 21.02.2022 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisku ds. obsługi organów gminy, oświaty, zdrowia i kultury” (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
  2. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
  3. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
  4. Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
  6. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.
  7. Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

 

Załączniki
  • docx 16,5 KB pobrano: 10 razy
  • docx 20,9 KB pobrano: 12 razy
  • pdf 154 KB pobrano: 24 razy
  • pdf 213 KB pobrano: 94 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Rybak Radosław
    Dodano do BIP dnia 10-02-2023 12:12:30