Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
Wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie zawodowe: posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
- Wymagania pożądane:
- preferowane wykształcenie o kierunku o których mowa w zał. nr 2 rozporządzenia Ministra inwestycji i rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
- dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
- biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Legislator, Lex,
- znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
- mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku
- kierowanie działalnością referatu zgodnie z wytycznymi Wójta, a w sprawach zleconych z zakresu administracji rządowej i powierzonych na mocy porozumień - zgodnie z wytycznymi Wojewody i Starosty,
- koordynowanie zagadnień dotyczących terminowego i zgodnego z przepisami prawa załatwiania spraw przez pracowników referatów oraz prawidłowego przygotowania materiałów dla potrzeb Rady i Wójta,
- prawidłowe zorganizowanie pracy referatu, wnioskowanie o ustalenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych pracowników,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją i przechowywaniem dokumentów i pism wpływających do referatów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wnioskowanie w sprawach awansowania, wyróżnienia i karania pracowników oraz udzielania im urlopu wypoczynkowego,
- udział w sesjach Rady i posiedzeniach Komisji Rady,
- dbałość o powierzone referatowi pomieszczenia, sprzęt i wyposażenie biurowe,
- okresowe informowanie Wójta o realizacji zadań,
- nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem przyznanymi środkami budżetowymi i mieniem, zgodnie z zasadami określonymi przez Radę,
- opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej zadań referatu,
- współdziałanie z innymi referatami w zakresie zadań realizowanych przez referat, którym kierują,
- przygotowywanie projektów zakresów obowiązków poszczególnych pracowników,
- zapewnienie wykonania uchwał Rady, interpelacji i wniosków radnych oraz załatwianie
skarg i wniosków mieszkańców w zakresie prowadzonych przez referat spraw, - współpraca z organami kontrolnymi w zakresie prowadzonych przez referat spraw,
- prowadzenie spraw gminy powierzonych przez Wójta,
- nadzór nad planowaniem, przygotowanie i realizacja inwestycji gminnych oraz remontów i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy,
- nadzór nad prawidłowym przestrzeganiem ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, a w szczególności dbałość o niedopuszczenie do sytuacji powodujących naruszenie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówienia publicznego, wymienionych w art. 17 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ocena i ewentualne dokonywanie korekt projektów wydatków opracowanych przez pracowników podległych,
- nadzór nad realizacją budżetu referatu wraz z kontrolą dokonywanych wydatków przez podległy referat,
- prowadzenie kontroli prawidłowości i terminowości załatwiania spraw przez podległych pracowników,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dotyczących zadań, które zostały powierzone dla stanowiska, przy zachowaniu dbałości o ich późniejszą aktualizację,
- opracowanie i terminowe przedkładanie do Skarbnika materiałów planistycznych i informacji do projektu budżetu Gminy, wieloletniej prognozy finansowej, sprawozdań z tego zakresu, danych do harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetu Gminy w części przypisanych dla stanowiska zadań,
- współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
- Wykonywanie zadań w zakresie gospodarki odpadami i utrzymaniem czystości i porządku na obszarze gminy.
- Wykonywanie zadań z zakresu zarządzania i utrzymaniem dróg, którymi dysponuje gmina Sosnowica,
- Odpowiedzialność za transport publiczny, wydawanie zezwoleń na transport.
- Kierownik Inwestycji i Gospodarki Komunalnej bezpośrednio nadzoruje realizację zadań przez:
- Stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa,
- Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej,
- Stanowisko ds. gospodarki mieniem gminy,
- Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, gospodarki odpadami i dróg gminnych,
- Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy publicznych,
- Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy publicznych i inwestycji,
- Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych,
- Pomocy administracyjnej,
- Pracowników obsługi,
- Pracowników sekcji komunalnej.
- Wymagane dokumenty
- a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią– opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
- b) kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
- c) list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
- d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,
- f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
- g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).
a) czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,
b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,
c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,
e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,
f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 10.10.2023 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisku Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej” (decyduje data wpływu do Urzędu).
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
- w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
- Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
- Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.
- Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
Dodano do BIP dnia 29-09-2023 10:10:42