Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze – ds. gospodarki mieniem gminy

Symbol oferty
SG. 2110.5.2023
Jednostka ogłaszająca
Gmina Sosnowica Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Data ogłoszenia
2023-11-17
Termin składania dokumentów
2023-11-28
Wymagane wykształcenie

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie średnie
  2. doświadczenie zawodowe: posiada co najmniej trzyletni staż pracy.
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. obywatelstwo polskie,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania pożądane:

  1. preferowane wykształcenie o kierunku geodezja, planowanie przestrzenne, gospodarka nieruchomościami, prawo, administracja, legislacja, samorząd.
  2. dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
  3. biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Lex,
  4. znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks Cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego.
  5. mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku.
  6. prawo jazdy kat B
Zakres obowiązków

Zakres obowiązków

  1. Przypis należności i windykacja dochodów:
    a) z tytułu czynszu najmu,
  2. b) z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
  3. c) z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych,
  4. d) z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,
  5. f) z tytułu opłaty za zarząd i wieczyste użytkowanie gruntu;
  6. Zarządzanie gminnym zasobem lokalowym, nieruchomościami budynkowymi oraz gruntami rolniczymi i nierolniczymi stanowiącymi mienie gminne;
  7. Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych oraz zapewnienia w razie konieczności czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych;
  8. Przejmowanie zakładowych budynków mieszkalnych;
  9. Egzekucja czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe;
  10. Egzekucja w sprawach lokalowych, usuwania skutków samowoli budowlanej;
  11. Prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych;
  12. Tworzenie zasobów gruntów gminnych na cele inwestycyjne;
  13. Ustalanie cen za grunty, budynki i urządzenia w drodze wyceny biegłego;
  14. Prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic, placów i numeracji nieruchomości;
  15. Kierowanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego we Włodawie o założenie księgi wieczystej lub ujawnienie w księdze istniejącej aktualnego stanu prawnego nieruchomości komunalnych;
  16. Prowadzenie postępowań w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym, w tym w szczególności:
  1. Nabycia mienia na własność gminy,
  2. Zbycia nieruchomości gminnej,
  3. Zamiany nieruchomości,
  4. Przekazywania mienia komunalnego w zarząd lub użytkowanie,
  5. Dzierżawy i najmu składników mienia komunalnego,
  6. Przekazywania gruntów w użytkowanie wieczyste,
  7. Dzierżawy gruntów komunalnych nie użytkowanych rolniczo,
  8. Przygotowywanie oświadczeń o wykonaniu lub niewykonaniu prawa pierwokupu;
    1. Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości w tym wydawanie decyzji o podziale nieruchomości;
    2. Prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości;
    3. Prowadzenie postępowań dot. przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności;
    4. Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;
    5. Prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami technicznymi mieszkań będących w zasobach Gminy Sosnowica;
    6. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej;
    7. Opracowanie projektów uchwał, zarządzeń, umów itp. dokumentów w zakresie zajmowanego stanowiska;
    8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu stanowiska pracy;
    9. Współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
    10. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty

a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią– opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

b) kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

c) list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,

f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).

Warunki pracy

a) czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,

b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,

c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,

d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,

e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,

f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie    w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 28.11.2023 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisku ds. gospodarki mieniem gminy” (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
  2. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
  3. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
  4. Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
  6. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.

 

Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

 

*

Edytowano nazwę stanowiska w dniu 22.11.2023r.  Poprawna nazwa stanowiska, którego dotyczy nabór to zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Sosnowica „ds. gospodarki mieniem gminy”

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Rybak Radosław
Dodano do BIP dnia 17-11-2023 13:21:38